Veelgestelde vragen

Heeft u een fysiek bedrijf?

Wij hebben een bedrijf gevestigd in Velsen-Noord.
Het adres van ons bedrijf is:

Stuwadoorstraat 23 0013/0014
1951AT Velsen-Noord

Openingstijden:

Op afspraak geopend

Kunnen wij de producten zelf ophalen in Velsen-Noord?

Neen.

Heeft u grotere foto's van uw producten?

Ja, wanneer u naast de produkt beschrijving op de foto klikt dan verschijnen er grotere foto's.


Heeft u technische tekeningen van uw producten?

Op aanvraag zijn van zeer veel producten (afhankelijk van de leverancier) technische tekeningen leverbaar.

Levert u ook in het buitenland?

Ja, wij leveren wereldwijd. Voor de transportkosten naar het buitenland kunt u mailen voor een prijsopgave.

Hoe weet ik wat de verzendkosten zijn voor mijn bestelling?

Bij uw bestelling via onze webshop worden de kosten van uw bestelling direct weergegeven.
Wanneer u een artikel aan ons wilt retourneren dan zijn deze kosten wel voor eigen rekening.
Neem voor meer informatie hierover contact met ons op.


Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Grote en/of meerdere pakketten bezorgen wij met onze persoonlijke transport service.
Hierdoor is het mogelijk om uw bestelling te ontvangen op een tijdstip wanneer het u goed uitkomt.
Kleinere pakketten worden geleverd door een pakketbezorger.

Kan ik een geleverd artikel ook retourneren?

De retourtermijn is 14 dagen.

Voorwaarde is wel dat het artikel indien mogelijk in de originele verpakking is verpakt. U kunt het pakket zelf terug brengen of het laten ophalen door onze transportservice.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument


Wat te doen bij schade tijdens transport?

Wanneer uw artikel(en) beschadigd zijn wanneer deze geleverd worden dan kunt u dit binnen twee dagen aan ons melden. Graag ontvangen wij één of meerdere foto's die de schade tonen met een beschrijving van de klacht via de mail. Plaats het artikel terug in de originele verpakking zodat deze eventueel door ons transportbedrijf weer opgehaald kan worden.


Welk afleveradres kan ik opgeven?

U kunt u bestelling laten leveren waar u dit uitkomt. Dit kan zijn op het werk , thuis, bij vrienden , buren , etc.

Levert u de artikelen gemonteerd?

De meeste van onze artikelen worden als bouwpakket geleverd. Bij het artikel wordt door de leverancier van het goed een installatiehandleiding geleverd.
U kunt bij sommige producten ervoor kiezen deze aan huis te laten monteren, hier zijn wel kosten aan verbonden. Vraag hiervoor vooraf een vrijblijvende offerte aan.


Tot waar leveren jullie?

Wij leveren de artikelen in principe af tot over de eerste drempel van uw (aflever)adres.
Bij speciale wensen over de levering kan u vooraf met ons in contact treden om de mogelijkheden te bespreken.


Wat wordt verstaan onder levertijd?

Genoemde levertijden zijn indicatieve levertijden, waar geen rechten aan ontleend kunnen worden. Bij afwijking van meer dan 1 week wordt de klant door ons op de hoogte gebracht.

Product toegevoegd