Klantenservice

Verzending & Levering

Wij leveren al onze artikelen in Nederland (met uitzondering van de eilanden) & België en deels Duitsland (niet verder dan 50 km over de Ned. grens)
Alle bestellingen worden bezorgd met een eigen bezorgservice of per pakketdienst. Alle leveringen worden vooraf gemeld bij u.
Wanneer wij de bestelling leveren met onze eigen bezorgservice wordt hiervoor een afspraak gepland, hier wordt u telefonisch of via de mail van op de hoogte gebracht.
Wij leveren de artikelen in principe af tot over de eerste drempel van uw (aflever)adres.
Bij speciale wensen over de levering kan u vooraf met ons in contact treden om de mogelijkheden te bespreken.

Standaard leveren wij het merendeel van onze artikelen exclusief montage.
Indien u uw artikel gemonteerd of geplaatst wenst te krijgen, dan is dit tegen een meerprijs, volgens opgemaakte offerte, meestal mogelijk.

Betaling

hetSanitairfiliaal.nl heeft verschillende betaalmogelijkheden. Wij hanteren de volgende mogelijkheden: Ideal, vooruit overmaken per bank, onder rembours, via uw Paypal account of Creditcard. Wanneer u ervoor kiest onder rembours te betalen bedragen de kosten hiervan € 10,-.

Levertijden

Direct leverbaar: Het artikel wordt binnen 5 werkdagen bezorgd.
2-4 weken : Het artikel wordt binnen 2-4 weken bezorgd.
Op aanvraag: Het artikel heeft een langere levertijd, neemt u hierover gerust contact met ons op
Wanneer u meerdere producten besteld met verschillende levertijden nemen wij altijd telefonisch contact met u op.
De aangegeven levertijden op de website zijn een indicatie. Bij (sterke)afwijking nemen wij altijd contact met u op.

Retourneren

Retourneren van uw aankopen kan binnen 14 dagen na levering en  indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking. Wanneer u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor uw rekening. Wanneer u de bestelling wenst te herrroepen kunt u dit doen via ons herroepingsformulier te vinden onder de verkoopvoorwaarden. U kunt voor het retourneren telefonisch of per e-mail een retourafspraak maken. Vermeldt hierbij altijd uw contact en bestelgegevens en u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw annulering. Wij betalen het bedrag van aankoop zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terug.

Klacht

Bent u onverhoopt toch niet tevreden over onze producten of diensten? Heeft u een klacht? Neem telefonisch contact met ons op of stuur ons een bericht via het mailformulier. Ons e-mail adres hiervoor is info@hetSanitairfiliaal.nl. Is uw klacht - na contact met onze klantenservice - nog niet verholpen? Dan kunt u uw klacht schriftelijk sturen naar:

HetSanitairfiliaal.nl
Stuwadoorstraat 23 0013

1951AT Velsen-Noord

Nederland

Vermeld altijd uw naam, adres, woonplaats en klantnummer.

Klachten worden binnen een termijn van 14 dagen beantwoord. (Gerekend vanaf de datum van ontvangst)

Kan U het uiteindelijk nog niet eens worden, kunt u uw klacht voorleggen bij de
Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl  ).
Lees de algemene voorwaarden voor de te bewandelen weg of kijk op www.keurmerk.info

Product toegevoegd